Obchodní podmínky

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti MagneticWomen s.r.o., se sídlem Bílkova 855/19, 110 00 Praha, Česká republika identifikační číslo: 09452851, plátce DPH CZ09452851 (dále jen „poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č.  89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s poskytováním služeb a zpřístupněním digitálního obsahu – vzdělávacích programů, online kurzů a členství (dále společně jako „služba“) a prodejem produktů (dále jen jako „zboží“) v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování služeb, digitálního obsahu či produktů (dále jen jako “Smlouva”) uzavírané mezi poskytovatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen „příjemce“) prostřednictvím internetového obchodu poskytovatele. Internetový obchod je poskytovatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese lightportal.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

 

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě objednávky, která byla provedena a zaplacena příjemcem na webové stránce může příjemce přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může příjemce provádět další objednávání služeb a zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může příjemce provádět objednávání služeb a zboží přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při objednávání služeb a zboží je příjemce povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je příjemce při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené příjemcem v uživatelském účtu a při objednávání služeb jsou poskytovatelem považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Příjemce je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4. Příjemce není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Příjemce bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

3.1. Na základě těchto obchodních podmínek uzavírá poskytovatel a příjemce Smlouvu

3.2. Veškerá prezentace služeb nebo zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně těchto služeb či zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o službách a zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb a zboží. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.4. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o případných nákladech spojených s dodáním služeb či zboží.

3.5. Pro objednání služeb či zboží vyplní příjemce objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednávaných službách a/nebo zboží. Objednávané služby a/nebo zboží „vloží“ příjemce do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu (dále jen jako „objednávka“). 

3.6. Před zasláním objednávky poskytovateli je příjemci umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky příjemce vložil, a to i s ohledem na možnost příjemce zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle příjemce poskytovateli kliknutím na tlačítko „odeslat“. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelem považovány za správné.

Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení příjemci potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty příjemce uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa příjemce“).

3.7. Poskytovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství, výše kupní ceny, předpokládané případné náklady na dopravu) požádat příjemce o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.8. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a příjemcem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je poskytovatelem zasláno příjemci elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty příjemce. 

3.9. Příjemce souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.  Náklady vzniklé příjemci při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí příjemce sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

4. ČLENSTVÍ

4.1. Po uzavření smlouvy o poskytnutí služeb v podobě lightPORTAL® Členství (dále jen jako „členství“) získá příjemce přístup do uživatelského účtu, v němž mu bude zpřístupněn zakoupený digitální obsah (dále jen jako „Členská sekce“).

4.2. Členská sekce bude příjemci přístupná tím, že bude zobrazena v jeho uživatelském účtu.

4.3. Cena členství je stanovena jako částka za dobu jednoho měsíce v případě měsíčního členství, nebo jednoho roku v případě ročního členství (dále jako „fakturační období“) a bude příjemci automaticky stržena z platební karty, jejíž údaje příjemce zadal při platbě dle čl. 6. těchto obchodních podmínek. V případě platby v měsíčních intervalech je platba z platební karty stržena vždy ke dni, ve kterém příjemce původně do členství vstoupil, až do jeho ukončení. Při ročních platbách je platba stržena ke dni předešlého roku, ve kterém příjemce do členství vstoupil, až do jeho ukončení. Nebude-li možné platbu v tomto článku uvedeným způsobem uskutečnit, bude příjemce informován a nedojde-li k nápravě do 7 dnů ode dne informování poskytovatelem, bude příjemci členství ukončeno.

4.4. Po stržení platby obdrží příjemce fakturu na elektronickou adresu příjemce.

4.5. Členství a automatické platby dle čl. 4.3. může příjemce kdykoli ukončit a to oznámením zaslaným na e-mailovou adresu poskytovatele uvedenou v těchto obchodních podmínkách, nejpozději však 4 pracovní dny před zahájením nového fakturačního období. Ukončením členství je pravidelná platba zrušena a cena za členství nebude nadále účtována. Ukončením členství se uživatel vzdává všech výsad a výhod, které mu členství přinášelo. V případě zrušení členství bude přístup (po uplynutí uhrazené doby členství) definitivně ukončen a příjemce bude odebrán z komunity a dalších aktivit v členství.

4.6. Pokud uživatel členství ukončí a následně se rozhodne členství obnovit, bude členství obnoveno na základě aktuálních podmínek a za aktuální cenu, bez nároku na cenu původního členství.

4.7. Příjemce bude v rámci členství získávat obsah rovněž prostřednictvím elektronické adresy příjemce. Příjemce je povinen zachovávat mlčenlivost a zavazuje se obsah získaný v souvislosti s členstvím neposkytnout a nezpřístupnit jej třetí osobě pod pokutou 1.000.000 CZK, kterou poskytovatel při zjištění porušení bude vymáhat.

 

5. ČLENSTVÍ NA ZKOUŠKU

5.1. Po uzavření smlouvy o poskytnutí služeb v podobě lightPORTAL® Členství na zkoušku (dále jen jako „členství na zkoušku“) získá příjemce přístup do uživatelského účtu, v němž mu bude zpřístupněn zakoupený digitální obsah (dále jen jako „Členská sekce“).

5.2. Členská sekce bude příjemci přístupná tím, že bude zobrazena v jeho uživatelském účtu.

5.3. Cena členství na zkoušku je stanovena jako částka za dobu 14 dní (dále jako „fakturační období“) a bude příjemci stržena z platební karty, jejíž údaje příjemce zadal při platbě dle čl. 6. těchto obchodních podmínek. Pokud příjemce své členství na zkoušku během prvních 10 dní od vstupu písemně nezruší, od 15. dne bude příjemci automaticky účtována aktuální měsíční cena za lightPORTAL® Členství. Platba je z platební karty strhávaná v pravidelných měsíčních intervalech, až do jeho ukončení. Nebude-li možné platbu v tomto článku uvedeným způsobem uskutečnit, bude příjemce informován a nedojde-li k nápravě do 3 dnů ode dne informování poskytovatelem, bude příjemci členství ukončeno.

5.4. Po stržení platby obdrží příjemce fakturu na elektronickou adresu příjemce.

5.5. Účast v členství a automatické platby dle čl. 5.3. může příjemce kdykoli ukončit a to oznámením zaslaným na e-mailovou adresu poskytovatele uvedenou v těchto obchodních podmínkách, nejpozději však 4 pracovní dny před zahájením nového fakturačního období. Ukončením členství je pravidelná platba zrušena a cena za členství nebude nadále účtována. Ukončením členství se uživatel vzdává všech výsad a výhod, které mu členství přinášelo. V případě zrušení členství bude přístup (po uplynutí uhrazené doby členství) definitivně ukončen a příjemce bude odebrán z komunity a dalších aktivit v členství.

5.6. Pokud uživatel členství ukončí a následně se rozhodne členství obnovit, bude členství obnoveno na základě aktuálních podmínek a za aktuální cenu, bez nároku na cenu původního členství.

5.7. Příjemce bude v rámci členství získávat obsah rovněž prostřednictvím elektronické adresy příjemce. Příjemce je povinen zachovávat mlčenlivost a zavazuje se obsah získaný v souvislosti s členstvím neposkytnout a nezpřístupnit jej třetí osobě pod pokutou 1.000.000 CZK, kterou poskytovatel při zjištění porušení bude vymáhat.

 

6.  CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

6.1. Cenu služeb a zboží a případné náklady spojené s dodáním služeb a zboží dle Smlouvy (společně dále jen jako “cena”) hradí příjemce poskytovateli bezhotovostně prostřednictvím platební brány, na níž bude příjemce odkázán z webového rozhraní.

6.2. Cena je splatná do 7 dnů od uzavření Smlouvy. Nedojde-li do 7 dnů od uzavření Smlouvy k úhradě prostřednictvím platební brány, pozbývá Smlouva platnosti a účinnosti. 

6.3. Příjemce je povinen uhradit cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek příjemce uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.

6.4. Poskytovatel je oprávněn požadovat uhrazení celé ceny před započetím poskytování služeb příjemci. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

6.5. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě Smlouvy příjemci daňový doklad – fakturu. Poskytovatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel příjemci po uhrazení ceny a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu příjemce.

6.6. Příjemce bere na vědomí, že cena za účast na Eventu, Večeři, 90-ti minutovce s Denisou a jakýchkoliv dalších událostech je nevratná. Příjemce je oprávněn převést účast na jinou ženu, zavazuje se však poskytnout informaci o jejím převedení na tym@lightportal.cz, spolu s kontaktními údaji na ženu, na níž svou účast převedl a to nejpozději do 24 hodin před započetím události.

 

7. ZPŮSOB PLNĚNÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

7.1. Příjemce sjednává poskytování služeb v rozsahu příjemcem objednaném. Smluvní strany sjednávají, že příjemce má zájem o služby pouze v rozsahu zvoleného v objednávce. 

7.2. Specifikace služeb a způsob jejich poskytování je obsažena v nabídce prezentované na webové stránce poskytovatele. Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby způsobem a v rozsahu prezentovaném na webových stránkách. Poskytovatel si vyhrazuje právo upravit v průběhu smluvního vztahu způsob a/nebo rozsah poskytování služeb.

7.3. Při koupi digitálního obsahu bude služba dodána zpřístupněním v uživatelském účtu, přičemž jedná-li se o předprodej digitálního obsahu, dojde k zpřístupnění nejdříve k datu jeho spuštění. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou příjemci jednotlivé části digitálního obsahu zpřístupňovány postupně dle harmonogramu uvedeného v uživatelském účtu.

7.4. Digitální obsah je jedinečným know-how poskytovatele a je jeho duševním vlastnictvím ve smyslu zák. č. 121/2000 Sb., o právu autorském. Příjemce je povinen zachovávat mlčenlivost a uzavřením kupní smlouvy se zavazuje obsah získaný v souvislosti s plněním Smlouvy neposkytnout a nezpřístupnit jej třetí osobě. Závazek dle tohoto článku trvá i po ukončení platnosti kupní smlouvy.

7.5. Využívání služeb digitálního obsahu je podmíněno dispozicí webového prohlížeče s podporou moderních html5 technologií. Služby pravděpodobně budou fungovat i na starších systémech, ale poskytovatel neručí za případné nedostatky spočívající v nekompatibilitě. 

7.6. Poskytovatel si vyhrazuje právo stáhnout digitální obsah z platformy, jejímž prostřednictvím jsou služby poskytovány. Jedná-li se o služby, k jejichž poskytování se poskytovatel zavázal na dobu neurčitou, bude příjemci sdělena informace o stažení digitálního obsahu poskytnuta a bude mu umožněno po dobu 30 dní od poskytnutí této informace digitální obsah stáhnout a ponechat si jej i nadále pro své potřeby.

 

8.  DOBA TRVÁNÍ A PŘEDČASNÉ UKONČENÍ SMLOUVY

8.1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, v délce trvání uvedené u objednávané služby, či na dobu neurčitou.

8.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo ukončit poskytování služeb a neplnit závazky ze smlouvy plynoucí, pokud příjemce nebude dodržovat závazky uvedené v těchto obchodních podmínkách. K ukončení poskytování služeb dojde ze strany poskytovatele bezprostředně poté, co dojde k doručení výpovědi smlouvy dle tohoto odstavce. 

8.3. Příjemce bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nemůže odstoupit od smlouvy, jestliže služba již byla poskytnuta či bylo s jejím poskytováním započato. Příjemce nemá nárok na vrácení jakékoliv části ceny služeb.

8.4. Jedná-li se o poskytování služeb s datem konání či datem zahájení před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení, souhlasí příjemce s uzavřením smlouvy o poskytování služeb ze strany poskytovatele před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy. Příjemce si je vědom, že učiněním tohoto pozbývá práva na odstoupení od smlouvy a vrácení ceny služeb. Nesouhlasí-li příjemce s uzavřením smlouvy o poskytování služeb před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy, obrátí se příjemce na poskytovatele pro sjednání individuálních podmínek na tym@lightportal.cz. 

 

9.  DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

9.1. Poskytovatel není ve vztahu k příjemci vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

9.2. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Příjemce je oprávněn reklamovat vady, které se na přijaté plnění projeví za dobu trvání Smlouvy.

9.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje poskytovatel prostřednictvím elektronické adresy tym@lightportal.cz. Informaci o vyřízení stížnosti příjemce zašle poskytovatel na elektronickou adresu příjemce.

9.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https:// adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http:// ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi poskytovatelem a příjemcem z kupní smlouvy.

9.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

9.6. Poskytovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

9.7. Příjemce tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9.8. V případě, že dojde příjemcem ke zveřejnění, zpřístupněním či jakýmkoliv jiným způsobem sdělení digitálního obsahu třetí osobě v rozporu s těmito obchodními podmínkami, zavazuje se příjemce uhradit poskytovateli smluvní pokutu ve výši 1.000.000 CZK za každé jednotlivé porušení smlouvy.

9.9. Poskytovatel prohlašuje, že neposkytuje žádnou formou ani v žádné podobě právní ani finanční poradenství, poradenství v oblasti daní či finančních produktů apod. a že není finančním poradcem ani finančním zprostředkovatelem.

9.10. Poskytovatel prohlašuje, že z hlediska poskytování služeb není v žádném smluvním nebo mimosmluvním vztahu se společností Meta, mezi jejíž produkty patří Facebook.

 

10.  OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

10.1. Svou informační povinnost vůči příjemci ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a  Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném  pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)  (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů příjemce pro účely plnění  smlouvy, pro účely jednání o smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností  poskytovatele, plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.

 

11.  ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

11.1. Příjemce souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení poskytovatele na elektronickou adresu či na telefonní číslo příjemce. Svou informační povinnost vůči příjemci ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů příjemce pro účely zasílání obchodních sdělení plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.

11.2. Příjemce má možnost přihlásit se k odběru obchodních sdělení zadáním svých kontaktních údajů (zejména e-mailové adresy) ve webovém rozhraní a potvrzením zadaného kontaktního údaje potvrzením odkazu zaslaného na zadanou e-mailovou adresu. Příjemce je oprávněn odvolat souhlas se zasíláním obchodních sdělení kliknutím na odkaz uvedený v každém e-mailovém obchodním sdělení, nebo zasláním odvolání souhlasu na adresu lightportal.cz.

11.3. Příjemce souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky poskytovatele z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač příjemce, může příjemce souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

12. DORUČOVÁNÍ

12.1. Příjemci může být doručováno na elektronickou adresu příjemce.

 

13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit služby, zboží či digitální obsah od poskytovatele, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání služeb či zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

13.2. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

13.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

13.4. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

13.5. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není příjemce, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

13.6. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

13.7. Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.

13.8. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Kontaktní údaje poskytovatele: tym@lightportal.cz.
V Praze, 15.7.2024

 

Příloha č. 1

Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

Poskytovatel: 
MagneticWomen s.r.o., se sídlem Bílkova 855/19, 110 00 Praha, Česká republika
IČO: 09452851,
DIČ: CZ09452851
www.lightportal.cz
E-mail: tym@lightportal.cz

Příjemce: 
Jméno a příjmení/firma: 
Adresa:
E-mail:
Telefon:
Číslo objednávky: 
Datum provedení objednávky: 
Datum převzetí zboží kupujícím: 
Číslo účtu pro vrácení peněžních prostředků: 

 

V ________ dne _________________________

Podpis